Politica de retur

Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță Consumatorul are dreptul de a se retrage contractul la distanță. Termenul este de  14  zile de la data primirii produsului/ produselor.

Conditii necesare acceptării returului de către Vânzător:

Produsul returnat trebuie să se regăseasca în aceeași stare în care a fost livrat – fără urme de uzură sau alte defecte

Produsul sa fie in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care au fost expediate de către Vânzător.  

Nu se acceptă produsele care prezintă zgarieturi, lovituri, ciobiri, rupturi, socuri mecanice (nesemnalate prin intermediul e-mailului ca și  defecte in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice (de forma, aspect), lovituri, ciobiri, zgarieturi, sau care au urme de si/sau interventii neautorizate asupra produsului etc.

Produsele confecţionate după specificațiile mentionate de către Cumpărător (ochelari de vedere realizați după prescripţie, rama și  lentile), conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014, art.16, lit. c) privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, NU pot face obiectul renuntarii la achitizie intrucat sunt considerate produse finite personalizate conform mentiunilor Cumpărătorului. (reteta/ dioptrii introduce in site/ comanda)

Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de consum și  vor fi verificate pentru a determina integritatea acestora. 

Nu vor fi acceptate produse care:

a) prezintă seriile sterse complet sau partial. In acest caz contrar, vânzătorul iși  rezervă dreptul de a refuza returul 

b) prezintă urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri, rupturi), de uzură sau de consum 

Dacă doriti să returnati produsele achizitionate care îndeplinesc condițiile legii mentionate  mai sus, vă rugăm să trimiteți un e-mail pe adresa comenzi@legendoptic.ro, in termenul mentionat mai sus,  în care să completati datele menționate mai jos .

Model formular returnare contravaloare produse comandate: descarca aici

Politica de retur:

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare. Termen: maxim 14  zile de la primirea comenzii și achitarea acesteia.
Pentru retur trebuie să ne comunicati în scris intentia dvs de a renunta la comandă, trimitand un mail la comenzi@legendoptic.ro o, la care să fie atasat formularul de retur, completat corect și complet.

Rambursarea contravalorii produsului returnat, se va face în cel mult 14 zile prin transfer bancar în contul IBAN specificat, exceptie produsele personalizate pe baza unei prescriptii, asa cum este stipuat la Capitolul XIII. Politica de returnare.

Produsul returnat este obligatoriu să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliu intact și documentele care l-au însoțit). 

Vom efectua rambursarea in contul mentionat in formularul de retur sau folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, In acest sens, vă rugăm să mentionati in formularul de retur modalitatea de rambursare agreată de dvs (ramburs sau cont). 

Nu se va percepe comision pentru suma rambursată.  Rambursarea va fi conditionată de momentul in care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate.

Perioada de rambursare a contravalorii produselor returnare se va face în maxim 14 zile calendaristice de la momentul la care produsul returnat a fost receptionat la sediul LEGEND OPTIC.

Orice produs pe care îl veți returna trebuie să nu fie utilizat sau deteriorat. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revandut ca și nou, respectiv prezinta urme de utilizare sau are proprietatile schimbate (zgariat, forma schimbata, pete, decolorare, piese lipsa etc) ne rezervăm dreptul de a nu returna contravaloarea acestuia. Daca se vor returna mai multe produse ale aceleeasi Comenzi, se va rambursa contravaloarea doar acelor produse care sunt conforme din punct de vedere stare. 

In situatia în care ați primit un produs care prezintă defect de fabricație (zgariat, stramb, piese lipsa, decolorate etc) sau ati primit un alt produs decât cel comandat pe SITE, LEGEND OPTIC va suporta costul transportului in vederea returnarii produsului de către Cumpărător. Ulterior primirii e-mailului ce contine formularul de retur si are ca si motiv de retur punctul 4 din formularul dedicat, LEGEND OPTIC va va comunica prin intermediul e-mail-ului firma de curierat prin care se poate expedia și returna produsul/ produsele.

Cumpăratorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

1) Produsul prezinta defect de fabricație (zgariat, stramb, piese lipsa, decolorare etc) Cumpăratorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.

2) Produsul nu este conform cu specificatiile (material, culoare, dimensiuni) de pe site. Daca produsul comandat nu se dovedeste similar cu specificatiile de pe SITE, Cumpăratorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. 

Produsul trebuie să fie insotit de ambalajul initial, accesorii, documentele aferente achizitiei.

3) Produse ce au fost livrate gresit. 

Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalata imediat. 

Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire cu un altul similar sau rambursarea integrala a contravalorii. 

Daca, pentru toate cele 3 puncte de mai sus, dupa analizarea solicitarii de către LEGEND OPTIC, se agreeaza:

  • inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpăratorul va plati diferenta, 
  • inlocuirea cu un produs de o valoare mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. 
Costurile de retur și de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de LEGEND OPTIC. Indiferent de motivul de retur, produsele returnate trebuie să fie in aceeasi stare: in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte, accesoriile complete, cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
Este necesar să ne trimiteti produsele prin firma de curierat indicata de către LEGEND OPTIC in cadrul e-mail-ului ce il veti primi ca și raspuns la solicitarea dvs de retur, respectând urmatoarele indicatii:

1. ambalati corespunzator produsele pe care doriti să ni le trimiteti 

2. coletele se trimit către LEGEND OPTIC. la adresa Str. Molnar Janos 14, Brasov, cod postal  500466

IMPORTANT! Ochelarii efectuați la comandă pe bază de prescripție sau după specificațiile clientului din punct de vedere a dioptriilor nu pot fi returnați și implicit, contravaloarea acestora nu poate fi returnata.


Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată.